A Vodafone nem lassítja, hanem megszakítja a mobilnetet?

    A Vodafone nem lassítja, hanem megszakítja a mobilnetet ha elfogy az előfizetésbe foglalt adatmennyiség? Mostanában vettem észre, hogy már az emaileket sem kapom meg. Emiatt 1-2 nappal számlaforduló előtt is kénytelen vagyok kiegészítő csomagot venni.

    Komment küldése

      Felháborító amit művelnek. 2014 óta vagyok a Vodafone-nál. Tavaly hosszabbítottam meg a szerződésemet. Telefonban elmondták a fontosabb előnyöket, kaptam 15 ingyen percet és úgy éreztem hogy rendes cég ez a Vodafone. Csakhogy utána mindig amikor elfogyott a mobilnetem, emailt sem kaptam. Teljesen leállították a netet.

      Ezek után úgy döntöttem felhívom és kérdőre vonom őket, hiszen én ilyen szerződésmódosításba nem egyeztem bele.

      Mint kiderült, a hosszabbításkor beleegyeztem a változtatásba. Ugyan nem mondták el a telefonban, hogy egy ilyen változás is lesz, viszont figyelmeztettek, hogy a felhasználási feltételek érvényesek, amik a weboldalukon elérhetők. Amiben tényleg fel van tűntetve, hogy nem lassítanak, hanem megszakítják a netet teljesen.

      Szóval mégsem annyira rendes cég az a Vodafone.

      Ezt az emailt kaptam tőlük:

       

      Tisztelt … Úr, kedves Ügyfelünk!

      Köszönjük, hogy felkereste ügyfélszolgálatunkat!

      Elektronikus levelével kapcsolatban 2017. szeptember 1-jén a +3670—-s hívószámon egyeztettünk Önnel. Köszönjük, hogy a rendelkezésünkre állt!

      Ezúton szeretnénk megerősíteni, hogy 2015 májusától cégünk üzleti döntés értelmében új csomagjainkban az internet opcióban foglalt adatmennyiség felhasználást követően szolgáltatásunkat kikapcsoljuk, azaz 0/0 a lassítás mértéke. További internetezés kiegészítő adatopció vásárlásával lehetséges.

      Szeretnénk biztosítani, hogy elsődleges célunk ügyfeleink elégedettsége, ezért mindent megteszünk annak érdekében, hogy a felmerülő igényeknek eleget tegyünk. Ezt a kedvező és igényeikhez szabott ár- és szolgáltatás-színvonal folyamatos biztosításával is igyekszünk biztosítani. Őszintén sajnáljuk, ha lassítás mértékével kellemetlenséget okoztunk Önnek!

      Tájékoztatjuk azonban, hogy a fentiek kizárólag az említett dátumot követően megkötött vagy hosszabbított előfizetői szerződés esetén érvényes, melyek közös megegyezés alapján jönnek létre.

      Szíves megértését köszönjük! Bízunk abban, hogy a továbbiakban elégedetten veszi igénybe szolgáltatásunkat!

      Amennyiben válaszunkkal nem ért egyet, úgy panaszával az alábbi szervekhez fordulhat:

      Az NMHH (Nemzeti Média és Hírközlési Hatóság) Ügyfélszolgálatának elérhetőségei
      A budapesti ügyfélszolgálati iroda címe és telefonszáma:
      Cím: 1133 Budapest, Visegrádi utca 106.
      Telefon: +36 1 468 0673 (központi ügyfél – tájékoztatási vonal)
      Ügyfél – tájékoztatási írásbeli beadványok fogadása
      Levelezési cím: 1376 Budapest, Pf. 997.
      Fax: +36 1 468 0680
      E-mail: info@nmhh.hu
      További információ: http://www.nmhh.hu

      Budapest Főváros Kormányhivatala V. Kerületi Hivatala Fogyasztóvédelmi Főosztály
      1052 Budapest, Városház u.7.
      Telefonszám: +36 1 450 2598
      E-mail: fogyved_kmf_budapest@bfkh.gov.hu
      Kedd: 9.00 – 13.00, 14.00 – 16.00
      Csütörtök 9.00 – 13.00, 14.00 – 16.00
      Péntek: 10.00 – 12.00

      Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Budapesti Békéltető Testület
      1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
      1253 Budapest, Pf.: 10.
      Telefonszám: + 36 1 488 2131
      Telefax: + 36 1 488 2186
      E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu
      Hétfő – Szerda: 8.30 – 16.30
      Csütörtök: 8.30 – 18.00
      www.bekeltet.hu

      Budapest Főváros Kormányhivatal XVII. kerületi Hivatala
      Cím: 1173 Budapest, Pesti út 163.
      Telefon: +36 1 253 3353
      E-mail: fogyasztovedelem@17kh.bfkh.gov.hu

      Tájékoztatjuk, hogy a Vodafone a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi a békéltető testületi eljárást.

      válaszolt szeptember 9, 2017
      Komment küldése